Wednesday, August 21, 2013

OrDeR! OrDeR!

Assalammualaikum, selamat pagi dan salam satu malaysia...

Diharap semua orang sihat hendaknye. Aku panas badan sket ari ni. Semalam melantak durian dengan member2 di ofis bagai nak rak. tak hingat dunia. sekarang terima lah padah nye. huhuhuhu.

Nak share sikit gambar gambar order yang baru jer lepas itu hari. Sesiapa yang berminat nak order boleh PM aku di facebook - Mellissasahilla- Tapi aku tak pos so tawaran ini hanya sah pada mereka yang duduk disekitar dungun, paka dan kerteh atau kawasan yang berhampiran saja .

Aku banyak menerima tempahan kek karamel, chewy gooey chocolate brownies dan pavlova. yang lain buat jugak tau. hehehehe


Chewy Gooey Chocolate Brownies saiz 6 inci

Pavlova saiz 4 inci dan 9 inci


Chewy Gooey Chocolate Brownies dan Kek Karamel Pelangi

Kek Karamel Pelangi saiz 8 inci

Chewy Gooey Chocolate Brownies with Chocolate Topping saiz  6 inci dan 9 inci


Oreo Brownies saiz 6 inci

4 comments:

  1. Kek karamel tu nmpk gebu je...mengancam!

    ReplyDelete
  2. macam mana nak kontek mellmerah ni ye. saya nak bincang untuk buat tempahan.

    ReplyDelete
  3. Salam najmiyah...boleh sms 0192757075

    ReplyDelete